I have a grey star ♥

Idag red jag Farina i ridhuset. Kan inte vara annat än nöjd ♥

När jag hade skrittat i kanske 5 minuter [mamma hade gått lite med henne också] så tog jag tyglarna.
Jobbade henne lite på volt. Sen började jag trava.
I traven var hon också jättefin. Red lite volter där med. Sen tog jag lite galopp. O jiiiisses vad fin hon var ♥


Sen red jag lite skänkelvikningar oså.

Idag när jag red LBn red jag lätt i den ökade traven, och det får man ju inte :P så jag fick -2..Men jag testade att sitta ner och öka traven på Farina. O shiieeet :D Hon ökade jättebra. Vi får ju finslipa lite. Men för att vara första gången är jag nöjd !
Sen så jag jag upp som man gör i dressyrprogram och säger Hej til domarn ;) Det gick väldigt bra faktiskt, och halterna ska vi inte prata om :D


Sen red jag igenom LB:1. Hon var så sjukt fiin !
Sen kom Lovisa. Då stog vi kvar och pratade, och min lilla tjej bara stog där ♥
Fick även testa Cymro, mer om det i ett annat inlägg :)

Som ni ser var vi gröna ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0