In my eyes you are perfect ♥ [Dressyrtävling 29 April, Laxå]

Hej !
Idag var det ju tävling i Laxå. Är så himla nöjd med honom. Hela programet gick jättebra faktsikt [även om inte domarn tyckte det...]



På framridningen var han jättefin. Underlaget sög verkligen. Dammit som jag vet inte vad, och jättetugnt.
Men i alla fall. Försökte hålla mig på en volt i mitten där det var hårdast. Testade lite ökningar, lite halter, lite galoppfattningar osv. Checkade mest av att allt funkade.

Inne på banan var han jättefin. Galoppen var bra. Jag drev som f*n så det gick lite fort och han var ganska öppen i formem, men han försökte inte ens bryta av ♥ Ökningen var mumma, lite öppen där med. Men ökade på suuuuuper :)
Traven är, och har alltid varit hans starka sida eller vad man ska säga. Riktigt nöjd.


Fick 55,86% eller nåt. Men jag skiter i procenten. Jag hade en jättebra känsla inne på banan, han lyssnade på mig. Så ja, Du är bättre än bäst Victor ♥♥♥

Lite printade bilder från filmen som kommer ikväll !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0