RESULTAT - Gyttorp 15/4-12 ♥

Idag var han lite seg, tog inte riktigt skänkeln oså. Men jaja, vi tar nya tag. Hans första riktiga tävling.

LC:2 Ryttartest

Hann inte riktigt rida fram. Försökte trava i en ganska låg form. Tog nån långsida i lite race så han skulle komma igång. Sen testade jag att öka också. 
Det var ju ryttartest = man ska rida med spö. Man får ju inte använda det. Men man behöver i stort sett bara hålla i det när man rider så går han lite mer framåtn i alla fall. 
Han bröt av nån gång. Men han orkar inte galoppera riktigt...Men det vet jag om, och blev inte chockad av att han gjorde det heller. Men det får vi öva på :) 
Fick 64,6% i alla fall ♥

Sen fick han stå i transporten en stund.

LC:2 Lagklass
På framridningen var han jättepigg om man jämför mer den förra uppvärmningen. Testade att öka och lite så.
På banan dog han verkligen. Var verkligen helt slut i benen efter första volten ! Och när han blir seg rider jag skitslarviga vägar, jag koncentrerar mig bara på att D R I V A  :p
Han bröt av i sista galoppdiagonalen, då var vi helt i obalans och när han bröt av så typ sparkade jag till han pga att vi var helt i obalans xD
Vi slutade på 58,??%. Men a, jag är nöjd.  Vi kom faktiskt 2:a på våran tävlingsdebut tillsammans ^^


Kommentarer
Postat av: Mamma

För mig är ni i alla fall bäst! <3

2012-04-15 @ 20:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0