RESULTAT - Kumla Ridklubb

Idag var det somsagt tävling i Kumla. LB debut var det också :)

Framridning:
Han var riktigt fin! Lyssnade på mig hela tiden. Hade ganska mycket energi. Men det var bara bra ;)
Red mest igenom alla moment som är i LB.


Banan: Han var framåt och det var bra. Glömde programet liiite. Red aldrig fel, men jag var nära. Fast jag fick 7:or på det som jag höll på att rida fel på :p
Traven var riktigt bra hela tiden. Ökningen blev inge bra. Han travade mest på som han brukar, fast i slutet ökade han som han brukar göra :')
Skritten var jättebra ♥
Men galoppen gick sådär. Det var den som drog ner poängen...Han orkar inte riktigt galoppera på rakt spår, jag red jättesmå volter osv. MEN..Han bröt inte av *Stolt*
Slutade på 58,25[?]%, 169p. Nu taggar vi Valborgs dressyren :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0