Svävar på moln ♥

Idag var det somsagt träning. Med Farina gick det bra. Kunde ha gått bättre, men hon har lite mycket energi  den damen så ja...♥ Victor var helt A M A Z I N G ♥

värsta svanhalsen...
Farina: Började med att skritta i kanske 10 minuter.  Sen började jag trava, eller galoppera xD
När Cecilia kom skulle jag typ ställa henne utåt, och flytta in rumpan. I skritten gick det jättebra. Traven gick sådär. Väldigt fooort, men annars gick det bra.

Sen red vi igenom LC:2 och LB:1. LCn gick inte så bra. Det gick fort, o ja..Men när hon släpper till blir hon så himla fin ♥
LBn gick bättre. Men det kunde ha gått ännu bättre. Somsagt, när hon släpper till blir hon för fiiiin ♥

Victor då.

Det börjde med att mamma hade kollat fel, så vi kom typ 45 minuter för tidigt. Lång och bra uppvärmning blev det i alla fall^^

Själva träningen gick så bra som den kunde ha gått, lite bättre nästan. Började direkt med att rida LB:1. Kommer leva länge på att Cecilia sa att det hade blivit en 9a på första uppridningen om halten blivit bra [han stretade emot] ♥ Traven var jättebra! skritten var också bra. Galoppen gick sådär. För små volter igen...
Men sen red jag i alla fall igenom det igen. O jisses vilken ponny jag har ♥ Så sjukt fin. Traven var helt A-A-A M A Z I N G ♥
Skritten var super, galoppen var okej. Myyyycket bättre än i Kumla. Dock små volter igen..
Men jag är verkligen såååååååååååååååååååååååå nöjd med den ritten :D

Sen övade vi lite på hur stora galoppvolterna ska vara.
Så galet nöjd över min lilla söta ponny ☻☺☻♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0