Uteritt på min fina ♥

Idag red jag ut på Farina helt själv för första gången ^^ Gick riktigt bra faktiskt ! Hade tänkt att bara skritta, men hon var segare än sirap på jag tog lite trav och galopp också.

Hade inga ridvantar eftersom dom låg i bilén som pappa hade. I traven gick hon mest och titta på allting. Hde sporrar men hon lyssnade sådär. Tog galopp i backen. Kan säga att det har gått myyycket fortare...Slow motion typ haha ♥
image description
På väg hem jobbade jag henne ordentligt. Red skänkelvikningar påvägen, sida till sida. Gjorde kanske 8 stycken, och 7 blev super. En var inte dålig, men den kunde ha varit lika bra som dom andra ^^
När hon hade gjort det bra red jag och ställde henne utåt, och ibland innåt. Lite så hon skulle stretcha [stav..].
Sen tog jag lite trav-skritt-trav osv. Det gick ganska bra. Sen var vi nästan hemma, så hon fick långa tyglar och så skrittade jag på lite eftersom vi skulle på trav.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0