Uteritt, Victor ♥ [17 April]

Idag red jag och mamma ut. Är riktigt nöjd över min lilla bruna ponny. Även fast han blev lite trött i slutet lyssnade han på mig. Och jag hade inga sporrar ! Testade mig fram lite för att se hur jag skulle göra för att få bästa reaktion när jag la till skänkeln. Tror att jag hade skänklarna lite långt bak [i ljumsken typ] i Gyttorp. Men a, jag ska försöka driva rakt in i sidan, inte dra bak den ^^

Vi tog mycket galopp. Så han skulle komma igång. Tog knappt i tyglarna för att jobba honom idag. Tror det uppskattades av ponizen ;) Ibland gasade jag på ordentligt, ooo shiiet vad han ölar farten. Tror han gillar det, öronen framåt hela tiden ♥

När vi nästan var hemma gjorde jag lite övergångar eller vad man nu ska säga. Han skulle i alla fall reagera direkt när jag ville. Och det gjorde han :') Ibalnd travade han igång, ibland ökade han bara skritten. Men han lyssnade i alla fall på mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0