Vi är bortskämda [Åsiktsinlägg]

Lom och tänka på en sak för några dagar sen. Vi som har en eller flera hästar/ponnyer är riktigt bortskämda.
Det finns säkert jättemånga som jättegärna vill ha en. Och när vi har en egen häst/ponny så måste vi såklart också ha det nyaste från Kingsland och dom nyaste ridstövlarna. Jag känner lite igen mig i det. Men jag har visserligen inget i Kingsland. Och jag tycker ju det är kul att ha lite nya saker. Men ibland kan jag faktiskt komma på mig själv. Jag har ju mina ponnyer ♥ och jag har utrustning så det blir överfullt i sadelkammaren ^^


Lite rörigt skrivet, men hoppas att ni fattar :)


Kommentarer
Postat av: Maja

Äntligen en som tänker som jag ! Helt otroligt, trodde inte det skulle komma från ponny ägare..<333

2012-04-13 @ 10:57:13
URL: http://majasss.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0