You give me goosebumps ♥

Hej ! Idag när jag kom ut till stallet tog jag in Farina direkt. Hade ju tänkt rida men jag sket i det för hon skakade jättemycket. Så hon fick på sig ett stalltäcke och så gick vi ut på promenad ♥

När vi kom tillbaka fick hon gå in i boxen och äta lite medans jag mockade. Sen tog jag in Tommen och Victor. Sen gjorde jag iordning både mig och Victor för en uteritt. Som tur hade det slutat regna/snöa.

Började med att skritta i kanske 5-10 minuter. Sen tog jag tyglarna och ställde honom lite inåt, och lite utåt. Sen började jag trava. Han var riktigt fiiiin ♥ Lät han springa på lite idag. Hoppas att han är lika framåt imorgon. Travade igenom lite vattenpölar^^ sen tog jag lite galopp uppför backen i höger galopp eftersom han har lite svårt för den. Vet inte om det hjälper, men aja :p

Sen red jag och klättrade lite. På väg hem red jag lite övergångar, och att han skulle lyssna på mig direkt. Det gick väldigt bra! Tog även lite galopp, och formen var suuuuper ♥

Sen var det bara att böja knoppa och fixa. Är riktigt nöjd med knopparna :D Flätade svansen, tvättade honom inder magen osv.
Fixade även iordning all utrustning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0