You is the only one for me ♥

Hejsan! Idag började jag med att mocka, sen sladdade jag ridbanan.
Sen åkte vi ner till Örsta med Victor.

Där började jag med att skritta fram i typ 10 minuter. Sen började jag trava. Red lite volter så han skulle bli lite lösgjord. Sen tog jag lite galopp.
Sen red jag igenom LC:2 och LB:1. LCn red jag jätteslarvigt. Ska testa att rida med att tredelat bett och se om han är lika stretig :/ I LBn var han sjuuukt fin ♥ Han tog rätt galopp, stog fint och stilla i halterna, skrittade på bra osv.
Är riktigt nöjd :D


Sen var det dags för hoppträning. Farina var riktigt duktig!
I början var hon lite satrk, men hon lyssnade ändå på mig. Hoppade lite på volt, lite på rakt spår osv. När vi skulle hoppa banan sista gången sprang alla föräldrar ut, det bara brakade till i ridhuset...Det typ blåste stom. Det kom så fort. sen började det hagla xD
När jag skulle hoppa banan igen gick det jättebra :D♥
Filmen ---->




Jag skrev det igår om ni undrar varför det står "Idag"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0