Bra - bättre - bäst ♥

Hej! Idag när jag kom hem slängde jag i mig lite mat, sen gick jag ut i stallet. Började med att mocka lite snabbt, sen kom mamma och då tog vi in hästarna. Sen hämtade jag all utrustning och tog ut henne på gången och började borsta. Borstade i typ en kvart. Mamma körde ut transporten och sen drog vi mot Örsta. Mamma fick börja rida. Hon har varit så pigg så jag vågade faktiskt inte...När hon fått ur sig lite energi hoppade jag upp. Efter några bakut-sparkar gick det faktiskt att trava ordentligt :D När jag hade travat i typ 10 minuter kom William ♥  då var det bara att lägga av direkt. Guud va gnäggade. När vi skulle lasta gnäggade Farina igen. Sen fick jag ett sms från Lotta, då hade tydligen William fått tuppjuck :P [när Farina gnäggade]
Sen åkte vi hem, lastade ur, la på ett täcke på Farina och gick och åt.

Sen gick jag ut igen. Tog på Victor all utrustning. Sen gick jag ut på gårdplanen. Red i kanske 20 minuter. Övade på att han skulle vara kvar i formen i övergångarna. Och det gick riktigt bra ! :D
Sen sopade jag stallgången. Fyllde på vatten. Och så fick dom tårtan jag gjorde också ! :D


Kommentarer
Postat av: mamma

Födelsedagskalas! ♥

2012-02-06 @ 21:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0