Crazy horse!

Hej, idag var Victor helt cocooo, Farina var jäääättefiiiiiin när man inte skulle galoppera xD ♥


Började mocka, och städa lite i stallet. Sen åt vi lunch. Efter det gick jag och gav Mity mat. Sen fick mina små sötnosar lunch. När jag hade smakat farmors bullar ^^ tog jag in Victor.
Han var helt C O C O  :o Jag tror jag satt mer på sné utan stigbyglar än jag satt ordentligt, överdrev lite...men det var inte långt ifrån xD
När jag hade travat på vägen tänkte jag rida lite på gårdsplanen, och det resulterade att han hoppade över rabatten , hahah !
Sen ville han inte stå still, men när han gjorde det utan att protestera fick han långa tyglar.



Sen kom mamma och vi drog iväg på träning med Farina. Vi övade på övergångar från skritt til trav och trav till skritt. Sen, när vi skulle galoppera var hon ungefär lika "jobbig" som Victor. Men Cicci sa att jag måste ställa henne åt höger när hon gör så, för hon ställer såg åt vänster för hon är "starkare" i vänster sida än i höger..
Efter några misslyckade försök gav vi oss, jag fick ont i ryggen för att jag fick en sån dunns när hon lekte rodeo xD ♥ Sen var hon f i n f i n ♥ ♥

Mamma glömde såklart att filma... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0