Dagen idag

Hejsan svejsan ! Idag red vi ju ut. Farina som är en raket i ridhuset var seg som sirap idag..Brukar väl vara tvärt om, seg i ridhus och pigg i skogen ? Hur som helst, jag jobbade henne inte så mycket. Hon fick gå där och luffsa ♥ Vi red med Marietta. När dom skulle gå till Marietta för att byta häst (mamma red Mariettas häst) så gick jag hem. Tog av all utrustning och hämtade Victor i hagen. Sen tog jag tu Farina på gången och började borsta. Tvättade bort kisset på bakbenen, sen fick hon bandage så hon inte skulle bli kall. Sen kom mamma. Sen sopade jag stallgången, och bytte vatten till Morran. Jag skulle egentligen ha ridit Victor idag, men vi hann inte :/ Men jag borstade av han sen åkte vi och kollade på hoppträningarna i Örsta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0