Superstars ♥

Vi åkte ju till Örsta, skönt att vara där själv båda gångerna.


Farina: Började med att skritta i typ 25 minuter. Sen började jag trava och hon var jättefin. Men hon slappnade av mer när jag travat i 5 minuter eller nåt. Men vadå, hon måste bli lite varm innan hon kan börja jobba ordentligt.  Hon har så mycket överskottsenergi som hon måste bli av med först ;)
Sen fick hon galoppera lite också. Sen började jag att jobba henne på riktigt. Ujujuj vilken fin häst jag har, mini-Totilas fast grå, nee men nästan ;D♥ Sen red jag igenom Lc:2. Det gick väl sådär. Hon va ganska spänd med det var mitt fel för det kändes som om jag bara satt och drog i tyglarna :o sen övade jag lite övergångar. och lite öppna.




Victor:
Han fick trava och galoppera rätt mycket i början. Sen övade vi på att typ flytta bakdelen runt en kon. Några gånger blev dom riktigt bra !♥ Sen testade jag att göra en skänkelvikning. Fast det tyckte han var tråkigt, eller jobbigt [tror han tyckte båda;) ] Men han ville galoppera, så han fick det. Hade ingen lust att bråka :o



Vill ni se film från idag ? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0