19 och 20 januari

Nu sitter jag vid farmors dator. Bara bombadaderar med inlägg haha.
Skriver lite om min dag igår och vad jag gjort och kommer göra idag:)

19 januari
Jag började med att mocka. Jag la inte in nån halm eller så. Jag tog in Victor istället. Men jag märkte att det var jättehalt i hagen, mycket värre än vad jag trodde. Så jag tog in Victor. La in mat tilll alla hästarna sen tog jag in dom. När dom var inne, och jag hade tagit av täckena bytte jag vatten. Sen tog jag ut Farina på gången och började borsta henne. Hon stog och sov ♥ sötan ♥ borstade i typ en halvtimme.

Sen tog jag ut Victor. Borstade av han också. Sen testade jag att säga "Lyft" några gånger, han fattade väl sådär :P
Sen kom pappa, och då åkte vi och handlade.
Sen åt vi pizza.

men det var typ en halvtimme kvar tills sveriges värsta bilförare skulle börja, så jag jag gick ut och borstade och gosade med William ♥



20 januari, Idag!
Ah, har inte hänt så mycket än. Skolan var chill. Storsamling, bad och klassfest! Sen kom farmor och farfar och då åkte vi till Mc Donalds, Niiiiiiccccceeee!
Nu sitter jag här, har redan gjort 7 inlägg och minst 10 till kommer upp under eftermiddan :D
När vi kommer hem fixar vi stallet. Sen tror jag att jag gör nåt medn hästarna.
Imorgon vet jag inte om vi åker till ridhuset eller om vi rider ut, och på söndag är det hoppning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0