Duktiga heeztar

Hejsan svejsan! Idag har uppdateringen  varit lååååångt nere. Kul att ni kollar bloggen ändå :')


När vi skulle rida iväg började det snöa, så jag fick springa ut och ta på Farina ett täcke. Då tog jag med Tommen och Victor.
Åhh guud va arg jag va på Tommen. Han tog typ 5 steg på en kvart ! Jag försökte med allt. Dra, smacka, slå till han  med grimskaftet så han skulle fatta. Surgubbe -.-
Sen kom mamma och då fick hon i alla fall in han. Vi borstade av dom lite snabbt så vi kom iväg eftersom Tommen sabbat var tidsplan xD
Mitt j*vla reflextäcke (Inte det rosa!) bara halka av hela tiden. Fick bara hoppa av ett x antal gånger för att  fixa till det...

När vi kom in åt vi lunch. Sen var det bara att gå út och fixa stallet.

Sen kom Lotta. Vi tog in hästarna, gav dom vatten och sen drog vi mot Örsta med Farina och William.

Vi började med att löshoppa Farina. Hon hoppade jättebra. Tror hon tyckte det var kul :D Sista språnget låg på 1 meter ♥ Men det var inga problem för henne, men det var första gången likom.

William var taggad till tusen. Han ville bara springa och visa upp sig typ. Han hoppade 80 som max ♥

Sen lastade vi in dom, och sen stog mamma och Lotta och prata så länge så batteriet i bilen tog slut. Fick lite panik där, Missa ponnyakuten ALDRIG ! :P

Jag filmade lite, men YT vill inte sammarbeta just nu, men den kommer så fort som möjligt ! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0