Farina 2 januari

Hej! Idag var inte Farina riktigt på humör. Hon var fin en stor del av ridpasset, men hon var lite "jag måste inte, jag får göra som jag vill" fast då är det typ bara att säga till henne, så ger hon sig. Det kom in en shettis och den var ju jättespännade xD så hon blev rätt springig...
Men hon var fin när den gick ut.
En övning som hon fick tänka lite var att jag red tre stycken volter på ena långsidan, och på andra var det galopp, sen var hon tvungen att lyssna på mig i avsaktningen för sen var det ju volter igen.

måste få bättre ridbilder....ni får vänta till utomhus sässongen börjar...


Kommentarer
Postat av: Bea - Tävlingsryttare

sv; Jag med hihi! :D

2012-01-03 @ 09:36:26
URL: http://besah.blogg.se/
Postat av: Amanda Hellman ~ satsande dressyrryttare !

2 Janari menar du väl ? :D xD <3

2012-01-03 @ 18:29:37
URL: http://perfectpony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0