Frågor via Mail

Fick några frågor till på mailen.
..................................................................................................................................................................................


Vad ska du köpa på Göteborg Horse Show?
Jag vet faktiskt inte. Jag brukar alltid hitta massor, men aldrig det jag letar efter :P så jag vet inte.

När ska du till GHS? För du ska väl dit?!!?
Såklart jag ska ! Älskar Göteborg Horse Show. Jag är där på söndagen (26 februari) och jag åker med RKK. Vilka ser man?

Vad gillar du mest med GHS?
Allt ! Mässan är större och lite bättre än i stockholm. Showerna är mycket bättre än stockholm tycker jag.

Vad är det sämst med GHS då?
Att det är så mycket folk. Men det skulle inte vara kul om man var helt själv där heller. Det är lite som en sport, man får trängas för att komma fram ;) hihiih


Mycket GHS frågor, men det gillar jag ;D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0