Gästbloggaren

GÄSTBLOGGNING

Hej jag heter Lovisa och jag vart veckans blogg så nu ska jag gästblogga. Jag
är 13 år och har två hästar. Mina hästar heter Payaz och Rhyd-Ddu Cymro. Nu
tänkte jag berätta lite om dom.

Rhyd-Ddu Cyrmo
Han är en Welsh Cob på snart 7 år. han är 143cm i mkh. Han är importerad från
Wales som föl. Vi köpte han som 4 åring. Då var han precis inriden och typ inte
hoppad. Jag red på ridskola inann och det fortsatte jag med ett tag samtidigt
som jag red Cymro. Efter nåt år efter vi hade skaffat han så slutade jag på
ridskola och började träna för instruktör med Cymro istället. Allting gick
frammåt. nu så har vi hoppat 60cm och ska tävla till våren. Cymro är världerns
snällaste lilla ponny och han ställer upp på det mesta fast man får arbeta för
att får något.


Payaz
Han är en shetlandsponny på snart 21år. Payaz fick jag när jag var 2,5år. Vi
köpte han som sällskap till mammas häst. Han är 93cm i mkh. Vi har varit med på
en clear round och hoppat ca 30-40 cm. Nu har han tyvärr haft fång men han är
bra nu. Han är också inkörd så nu när jag har vuxit ur han så kör jag Han. Han
älskar att komma ut och arbeta.

Sen åker jag konståkning också. jag har inte kommit så långt där heller men jag
tävlar i klassen Ungdom C.
Ni får gärna titta in på min egna blogg http://sotasteponnysar.blogg.se



Hej Då

Det går inte att ladda upp bilderna nu, kolla in hennes gryma blogg istället :D

Kommentarer
Postat av: Anna

Fin blogg! :D

2012-01-10 @ 17:30:07
URL: http://ponnyanna.blogg.se/
Postat av: Bea & Erika - Dressyrryttare som satsar

sv; Japp vi åker med RKK :D

2012-01-10 @ 21:06:50
URL: http://dressyrbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0