Lååång dag

Hej alla ! Den här lilla långa dagen började med att vi släppte ut hästarna. Gick in och åt frukost, sen ut och fixa stallet och rida ut på en liten tur med Frida och Tove på Piff och Puff/ bröderna bäver/ William och Victor och jag på Farina. Vi red upp i skogen som vanligt. Men vi vände på en stig för det var så knöligt. Sen red vi hem. När vi nästan var hemma kom det en traktor så vi fick trava en bit så vi kom in på en väg. När traktorn passerat travade vi en liten bit på den vägen såp dom fick röra på sig lite. Och det måste ha varit mycket i Farinas hjärna, för det första brukar vi inte vända på stigen, vi brukar inte travanär vi nästan är hemma, vi har aldrig ridit ppå den vägen vi travde på. Så när vi skulle gå hem igen efter att vi travat visste hon inte riktigt vad hon skulle göra ^^ sötan ♥
Sen åkte vi till marieberg. Vi köpte rätt mycket.
Jag köpte, eller jag peka på vad jag ville ha och mamma betalade ♥

- Ett par jeans ~ esprit
- två tröjor ~ esprit
- vinterstövlar ~ nilsons skor (?)
- benvärmare ~ lindex
- armband ~ lindex
- mössa ~ esprit

Och nu sitter jag här och planerar inlägg ;D


Kommentarer
Postat av: Tove - Ponnyryttaren ♥

Vad är "Puff" för ras? :)

2012-01-14 @ 22:10:29
URL: http://mysweetdarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0