På fredag!

Hej! Idag kom jag hem vid tre ungefär. Satte mig vid TV och sen gick jag ut i stallet runt 4. Fixade stallet oså. Sen gick jag in och kollade på TV igen. Hahah Pippi på rymmen :P men den var bra.
Åt lite sen gick jag ut i stallet. Borstade Farina i typ en halvtimme. Men det första hon gör när hon kommer in i boxen är att rulla sig, .........!
Ah, tog ut Victor och då for Farina upp, och typ attakera stakars Victor. Överdrev lite men aa, ni förstår. Sen höll hon på och pep och reste sig, Pucko x)♥

Sen fick dom kvällsmat och nu sitter jag här!

Imorgon kommer jag inte kunna uppdatera någonting, då jag inte har nån dator och mamma åker till USA med jobbet. Men på fredag. Då är jag hos farmor och farfar :D
Fixar några tidsinställda tills imorrn :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Hihi...jag kanske kan gästblogga "from overthere" :-)

2012-01-18 @ 22:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0