Prinzessin Farina ♥

Idag gick träningen super! Hon var riktigt duktig. Det blåste ju halv storm ute, men hon brydde sig inte. I alla fall. I skritten var hon fin. I traven likaså. Sen fick hon en skrittpaus och då tyckte hon ju att det räckte så jag fick bli lite arg på henne. I galoppen var hon också lite lat, men då sa Cicci att jag skulle ställa henne utåt i hörnet, sen rakrikta och fatta galopp vid C, och det funka jättebra! En sak som jag reagerade mest på var att hon sa att jag red lätt för snabbt, och det vet jag. Men alla andra tränare jag träna för har inte sagt varför jag gör det, men det gjorde hon. Hon sa att jag är nog van att rida B-ponny. och dom tar ju kortare steg = måste rida lätt fortare!

♥♥


Kommentarer
Postat av: Horserider - Louise

fin blogg! haft en bra dag? :)

2012-01-04 @ 22:51:41
URL: http://horserider.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0