Shhhhiiiiiiieeeeet :D

Det är ju galet ! GALET BRA ! 86 stycken läste bloggen igår :')

Idag har uppdateringen varit kass. Men våran dator har pajjat, så jag sitter vid mammas jobbdator nu. Våran dator kommer tillbaka om några veckor. Tänkte göra lite tidsinställda nu. Sen får jag nog låna farmors dator också ;)

Men till dagen då!
Eftersom datorn var paj, kollade jag lite på TV. Sen gick jag ut och gav hästarna mellis. Efter det mockade jag alla boxarna. Vi hade slut på hösilage så jag städade stallet istället. Sen tog jag in Victor. Borstade av han lite och sen gick jag ut på gårdsplanen där en bil stått, för där var det ingen is ^^ Jag försökte lära han att lyfta ena frambenet. Och han börjar faktiskt fatta hur han ska göra. Men då tog godiset slut..Så jag fick avryta där :/
Sen fick han gå ut i hagen igen.

Sen la jag in en proppfull korg med halm till alla hästarna. Sen la jag in hö:et! Jag bytte vatten, och sen gick jag in och åt. Fast då kom mamma, så vi gick ut och tog in hästarna.

Sen åkte vi till Marieberg. Åt på Mc donalds och lämna in datorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0