Svar på frågestunden!

hur hög är william?
Svar: Han är ungefär 1.27 cm, han ska slutmätas iår.
ska du hoppa några P&J med farina?
Svar: Ja, det ska jag. Jag ska även börja tävla.
tycker dom om hoppning mer än dressyr?
Svar: Nja, lite kanske. Jag vill nog tävla mest i hoppning ändå ^^
villket märke tycker du om bäst inom ridsporten?
Svar: Jag vet faktiskt inte? John Whitaker och kingsland kanske?
tycker du att du är för stor för b-ponny???
Svar: Ja och Nej. William är Ja, och Victor Nej, då Victor är kraftigare!
Vilken är din idol inom hästsporten?
Svar: Rolf-Göran Bengtsson och Adeline Cornelisen.
Vilken är din favo årstid?
Svar: Höst och sommar. Om det inte är jättemycket snö på vintern ^^
Vad är ditt mål med Farina?
Svar: SM i hoppning! Men nu är det nog mest ut och tävla och få bra resultat.
tycker du om att blogga?
Svar: Ja, om statestiken och kommentarerna är bra så Ja, annars är det inte jättekul.Men statestiken ligger nu på runt 50-60 stycken, och det är ju bra^^
varför har du en blogg?
Svar: För att andra ska kunna följa mig genom framgång och motgång, och se vad jag gör på vardagarna :)
om du får välja EN ponny som du har vilken är bäst??
Svar: William såklart ♥
om du fick välja en kavaj vilken ??
Svar: Animo, en svart ! Men jag gillar Spooks också.
hoppning dressyr ??
Svar: Båda, men jag vill tävla mest i hoppning !

Vad roligt med mycket frågor, det gillas ! :D



Det kommer snart en frågestund till !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0