Farina 15 Juli ♥

Hej på er! Idag har vi fixat med nya sadelkammaren :D Den är nästan färdig, bara lite smådetaljer kvar. 
Jag och kusinen tog ut allt ifrån stallgången, och sopade av hela stallet flera gånger ^^
 
 
 
Sen tog jag in Farina och fixade iordning henne för en skrittur.
Hon är seg som sirap när man rider ut, och jag hade inga sporrar. Yeay, det tog en halvtimme att rida till skogen, och sen ska jag hem också..så ca 45 minuter tog det. Då jag travde nästan hela vägen hem. Kan medela att det brukar ta 15 minuter att rida den vägen med Victor... -.-
Sen fixade jag lite till imorgon. La fram schabrak, och fettade in tränsen en extra gång ;)
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0