Farina och Victor 7 Juli

I brist på rubriker får det bli en gammal och tråkig ;) 
Idag började jag med att ta en långpromenad med Victor. I början tog vi lite intervaller, gå/skritt i några minuter och sen springa/trava i några minuter osv.
Sen gick vi igenom "djunglen" och sen sprang vi faktiskt  1-2 km, dock stannade vi och knöt mitt skosnöre [jag gjorde det själv, Victor gjorde det inte åt mig ;) ] en gång, och så gick vi några meter där det var jättelerigt, men annars sprang vi.
Hade tänkt springa mer, men hittade supermycket kantareller när vi var påväg hem...
 
Eftersom det var lite kantareller kvar så tog jag och mamma en kvällstur och plockade dom. Jag red barbacka på Farina, och mamma gick.
Farina är så söt när hon nästan springer efter mamma för att ha någon att prata med :D
Hon fick gå på långa tyglar ganska mycket. Jobbade lite i skritt bara, inget märkvärdigt men lite.
Tog lite trav och galopp också, mest för att det är kul ^^
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0