I'm back, hihi ^^

Många av er kanske redna har märkt att jag inte varit hemma. Jag har varit i Paris i 5 dagar! Alltså inte byggt sadelkammare ^^
Har haft jättekul, fast jag är himlans trött. Första hela dagen gick vi över en mil + upp i eiffeltornet = ca 600 trappsteg upp och 600 ner..
Kan skriva mer om Paris imorgon, och då kommer det bilder! :D
När vi kom hem bytte jag om, och traskade ut i stallet. Behövde komma bort från storstaden och bara koppla av en stund ;) Haha, det lät djupt xD
Jag och mamma tog i alla fall in alla hästarna. Dom är verkligen fet, fetare, fetast. Tog sen ut Farina på gången och borstade av henne, och tog på all utrustning. Sen tog jag och mamma en lugn tur ut. Under den timmen hände det en del: Vi blev uppätna av mygg, hittade och plockade årets första kantareller, vi red en väg som vi trodde skulle vara bra, men den var helt sönderkörd och vi fick då vända, Farina stannade och började äta lera och dricka gammalt skogsvatten och en massa mer.
När vi var hemma igen fixade jag iordning Farina. Sen tog jag ut köttbulle nummer 2. Red  han i grimma och grimskaft på ridbanan. Helt oseriöst och kravlöst. Hoppade över en bom  och lite så ^^
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0