Imorgon blir det regional debut...

...PÅ WILLLIAM ♥
Det blev bestämt idag, lite hastigt och lustigt. Ska i alla fall hoppa en LC A:0+A:0.
Mitt mål är att komma i mål, gärna felfritt. Och kommer jag till omhoppning, då j*klar, då ska jag försöka rida för seger ;D  Men somsagt, kommer jag felfritt ska jag vara nöjd. Har inte ridit honom på nästan ett halvår, så vi får se hur det går.
Red han faktiskt nu ikväll, i skogen. Gick med honom dit, hoppade upp. Tog lite trav och sen lite galopp. Hoppade först några hinder på 30-40 cm. Sen hoppade jag ett på 65-70 cm någonting. Det hoppade han som ingenting :D
Sen kom mamma och då hjälpte hon mig att knoppa oså.
 
Nu på kvällen red jag Farina. Red inte långt då jag har jätteont i fötterna sen idag -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0