Min shoppinglista till Stockholm/Göteborg Horse Show!

 
♥ Benskydd, Verdus eller vanliga röda.
♥ Soft up' stigbyglar, Röda och Vita.
♥ Swarovskipannband, 2 rader. Rött!
♥ Spookskavaj.
♥ Röd huva från John Whitaker.
♥ Rött schabrak från John Whitaker.
♥ Schockemöhle schabrak, Orange.
♥ Schockemöhle benlindor, Orange.
 
Det är det jag ska kolla på som jag kommer på nu. Spooks-kavajen kommer jag ha som lite prio 2, då jag redan har en kavaj [inte för hoppning dock] och sen kan man ju alltid ha en vanlig svart tröja från till exempel Hööks.
 
Men det jag först måste göra är att fråga mamma en extra gång OM vi verkligen ska åka.  Tror det, då mamma inte är så svår att övertala ;)♥
 
Sen...Det svåraste...Tjäna pengar...
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma - En satsande tävlingsryttare

sv : Jag ska träna kl18.00 för henne :)<3

2012-07-31 @ 09:34:17
URL: http://vibymuppen.blogg.se
Postat av: Amanda - En satsande dressyrryttare

Snygga grejer! :D <3

2012-08-05 @ 11:54:47
URL: http://perfectpony.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0