Mys med Farina 10 Juli

Hej på er! Nu sitter jag här igen, framför datorn och jag håller på att redigera bilderna från idag.
Tog in henne och borstade av henne lite. Alla dumma mygg har ätit upp henne...Hon brukar ha flugtäcke på sig, men inatt fick hon gå utan..
I alla fall så smörjde jag in såren som var värst med salva.
Sen tog jag en promenad ut. Innan vi ens kom ut till vägen fick hon något dampryck och först lät hon som Tommen brukar göra, sen försökte hon typ bita mig och  sen pang bom reste hon sig. Ehh, okej.. xD
Det gick som tur bra, och vi kunde gå vidare.
Vi stannde och pratade med Tommen, och när han fick lite gräs av mig [^^] så tänkte faktiskt inte Farina gå förens hon också fick lite, haha :P
Sen gick vi en bit, inte alls långt, hon är seg som sirap att gå med, så ja..
Hon fick lite dampryck ibland, hon likom lägger ena örat bakåt och sen typ hoppar hon rodeosprång och försöker "bita" mig -.-
Så när vi kom hem släppte jag henne på ridbanan så hon fick springa lite. Försökte ta kort, med det regnade lite så dom blev rätt suddiga :/
Sen lite klistund med mamma brukar uppskattas! :D
 
Haha, för söt ♥
 

Kommentarer
Postat av: Amanda - En satsande dressyrryttare

AHHAH för söt! xD <3

2012-07-11 @ 11:43:01
URL: http://perfectpony.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0