RESULTAT - William ♥ - LC, Julihoppet

Hej, Är tröttare än tröttast just nu´. Men skriver reultatet lite snabbt.
 
FRAMRIDNING: Red inte alls länge, 15 minuter kanske. Och då hade han skrittats för hand innan.
Han har verkligen noll respekt för den som rider! Han har ju alltid haft det, med mig också,  och självförtroende så det heter duga.
Lilla William...♥
I alla fall så travade jag en stund innan jag tog lite galopp.
 
FRAMHOPPNING: Startade först så jag hade framhoppningen för mig själv :D
Han stannade först på det lilla planket i mitten, kom igen och då hoppade han. Sen så stannade han säkert 2 gånger innan han hoppade räcket, och likadant på oxern. Men man måste driva för kung och fosterland asså, annars hoppar han inte..
BANAN: Eftersom att första hondret stog på andra sidan av banan, så jag tog långsidan ner i full galopp ^^ Nerå, men så han skulle komma igång.  Första hindret hoppade han lite stillastående, men ändå inte. Andra också, men jag titta ju ner! :o
Till trean hade jag fått upp galoppen och det språnget, det bästa vi någonsin hoppat nästan :D♥  Inte riktigt kanske, men det kändes så.
Till fyran då. Där tog det stopp. Han tappade galoppen lite, tyvärr. Jag kom igen, men han stannde igen. Kom ingen för att testa om det gick, nej.. Vill han inte så vill han inte! Spelar ingen roll vem det är som rider. 
Vi har i alla fall bestämt att jag ska rida några dressyrpass på honom. Så ska Frida och Tove få hoppa Victor. Ett bra byte ;D Nej, men det blir nog super :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0