Update

Hej, nu funkar internet igen så jag passar på att blogga. I söndags jag ett dressyrpass, hon var lite stel i höger sida. I måndags så red vi ett WE pass, det gick kor bredvid ridbanan och dom är ju så farliga ^^ haha, skriver mer när jag kommer hem. Igår red jag dressyr i ridhuset. Det gick verkligen Såå bra ^^ hon hade rappat en sko..men Cecilia sa att jag kunde rida ändå. Senare på kvällen kom mamma med hö, och så hjälptes hon och Cecilia åt att slå på skon. När vi skulle gå in(och mamma skulle åka) så kommer två av dom som är med och säger att två hästar har rymt!! Så mamma och Cecilia tog bilen, hästarnas ägare var redan och letade efter dom, och vi som var kvar sprang efter, men stannade efter ett tag ifall dom skulle komma tillbaka. Som tur fick deras ägare tag på dom och kunde gå hem igen. Och ingen blev skadad! Idag har vi hoppat. Hoppade pullernansgrav, och hindret i den låg på 75-80. Nu är vi och badar, och senare ska vi rida programridning. LB:1 ska jag rida :D


Kommentarer
Postat av: Emmy -Riders of Sweden

fin blogg :)

2012-07-24 @ 19:08:42
URL: http://www.rofs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0