Farina ♥

Kan inte annat än att säga att ponnyn var över förväntan idag! Hon var riktigt fin, i stort sätt hela tiden :D

När träningen började sa Cecilia att jag skulle galoppera.  Först i "form" eller var man ska säga, men hon skulle ha ett ganska friskt tempo. Efter en stund sa hon att jag skulle öka den, och racea lite, hahaa :D
Något jag tror Farina gillade.

Vi gjorde samma sak i andra varvet. Hon var lite stelare, och tyckte att det var roligare att galoppera fort. Men efter en stund lossnade hon lite.
Sen skulle jag trava på en lite volt, så hon skulle ställa igenom riktigt ordentligt.


Kommentarer
Postat av: Lydia

fin blogg!

2012-06-05 @ 07:05:01
URL: http://hastcrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0