Hoppträningen

Hej, Hade gjort ett tidsinställt men det kom aldrig därav den dåliga uppdateringen. Men idag var det hoppträning.
 
Skrittade i kanske 15-20 minuter,sen började jag trava. Hon var lite sur eller vad man ska säga ^^ Tog lite trav och galopp i båda varven så han skulle bli av med lite energi.
 
Själva hoppträninge gick faktiskt bra. Vi hoppade lite olika små banor. Men jag sitter jättefult, drar bak skänkeln och sitter som en tant xD
Måste träna på det! :)
Hoppade inga höjder idag, hon har ju lite sommarlov nu.
När vi kom hem red jag Victor. Hade tänkt att rida ett ordentligt dressyrpass i hagen. Men det började regna så jag ville inte chansa i fall han skule halka, så jag red på ridbanan istället. Det stog några honder där så jag hoppade.
Han hoppade jättebra tyckte jag, men öronen framåt hela tiden. I slutet när han blev lite trött, men han hoppade ändå som en tok, haha :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0