orange

Ni som hängt med på bloggen ett tag vet nog att jag älskar det oranga schabraket från Schockemöhle.
 
 
Jag kommer helt klart köpa det någon gång, när vet jag inte ^^
I alla fall så tror jag inte att det passar så bra på Victor, tyvärr. Hans bruna färg och orange, det passar inte. Men Farina som är ganska mörk fortfarande ´tror jag att det passar ganska bra på i alla fall. Hade jag haft kvar William hade han fått det, helt klart. Hans mörka färg och det här, ♥. Alltså får Farina ett helt eget schabrak som inte är rosa [ Victor får inte ha rosa saker för mamma ;) ] :D
 
 
Gjorde två bilder där man ser hur det ser ut "live" på hästarna, dock inga bra bilder. Blir bättre på riktigt, jag lovar :D
 
Eller vad tycker ni ? :)

Kommentarer
Postat av: JennyM

Det är jättesnyggt :) Har ett själv! :)

2012-06-28 @ 02:27:04
URL: http://jmdressyr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0