RESULTAT - LAXÅ RIDKLUBB - FARINA ♥

Hej, Ledsen att jag inte hann blogga nått igår kväll..Men nu kommer i alla fall resultatet :)
På framridningen var hon verkligen bättre än bäst! Hon lyssnade på mig, och var faktiskt riktigt lösgjord från första början.

På banan fick man först rida runt banan innan man började sitt program. På ena kortsidan gick det hästar i skogen som man inte såg, men man hörde dom. Sen skulle jag rida runt banan, då var i stort sätt allt farligt...Vilket resulterade spänd ponny. Den enda som jag var riktigt nöjd med var serpentinerna, fick en 7:a på dom. Ökningen var bara bäst. Dock lite ostadig i formen i slutet, synd då den var riktigt bra annars.
Galoppen var väl okej, vänster var ganska bra och jag tänker efter. Men höger, Hon fattade fel (!) sen höll hon på att hoppa över staketet också :p Fick inte stopp på henne när jag skulle efter galoppen så när jag skulle "tacka" domaren hade jag precis fått henne att trava xD
Fick typ 53,??% Trodde inte att jag skulle få "så mycket" efter den ritten! ♥

Ni ser ju, fiolsträng :o♥

Finaste ponnyn ♥
Ja, jag vet, kavajen är för stor :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0