RESULTAT - Pay & Jump - Victor ♥

Hejsan! Igår var det P&J på Victor.
 
Enligt startlistan  skulle det vara ca 10 stycken innan mig, men eftersom det var några som anmälde sig på plats så var det nog 20 stycken innan mig. Så jag red fram liiiite länge tyckte jag. Jag hoppade i alla fall av honom en stund innan det var min tur. Onödigt att sitta och vänta på honom ju ;)
 
Hoppade fram några skutt. Sen var det min tur.
 
På banan så gick det bra, lite segt kanske. 3:an kollade jag på, så han sprang brevid.  Jag kom igen och då hoppade han. Sen flöt det på. Sista hindret var ett kryss, så det travhoppade han xD
Jag har börjat med nått att jag ska rida lätt i traven..haha, så det kanske var lite därför han sprang brevid.
 
Men jag och mamma tyckte att han var så duktig så han fick en rosett ändå ♥
 
Lite bilder som Emma tog på oss :)
 
När vi kom hem red jag och mamma ut på Farina och Tommen. När vi skulle galoppera så så red vi in en bit i skogen och vände sen. När vi hade vänt så stack Farina med mig, haha. Vi galopperade förbi mamma och Tommen. Som tur fick jag stopp på henne innan vi kom ut på vägen igen :P
När vi var hemma red jag lite på redbanan. Hon var riktigt fin, ska jobba mer ordentligt idag. Men jag är nöjd, hon har ändå vilat i två dagar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0