RESULTAT - VIBY RKS - FARINA ♥

Hej, Igår var det ju tävling. Är riktigt nöjd :D

Jag skulle först hoppa en Clear Round. Hon var lite pigg, men jag hade ändå kontroll. Hon fick galoppera av sig lite, innan jag skulle hoppa fram. Fick riktigt fina språng på framhoppningen. Sen var det dags att gå in på banan.

På banan gick det faktiskt bra. Hon typ kollade lite på 1:a hindret, men hon hoppade. Sen flöt det på. Hon hoppar så stort så jag blir lite efter i sprången. Men det får vi öva på.

FELFRITT ♥

Sen fick hon stå i transporten i typ 3 timmar. Vi lastade ur henne sen var det dags att gå banan.

Red fram i kanske 30 minuter. Tog mycket galopp. Hon var superduper fin verkligen! :D
Sen var det dags att hoppa fram, Fick ganska bra språng här med.

På banan gick det bra, Dock red jag som en dåre ^^ haha. Vi fick 4 fel då hon rev ett hinder. Det var en linje och hon kom lite fel på det första, så vi hade lite konstig galopp osv mellan dom hindrena. Annars en helt okej runda! Är riktigt nöjd :D

Kameran låg i bilden typ hela tiden, så lite ont om bilder...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0