3/3 mars - Bästa dagen in my life ♥

Hej!
Mamma och jag var på hööks först [vad vi köpte kommer i ett annat inlägg]. Sen var det bara hem och vända.
Jag tränade ju med Victor för Lina Hägg. 
Han var sjuukt fin. Sen red vi igenom LC:2. Han var finare än finast ♥ Sen fick jag lite tips från Lina.
Film kommer...

Sen åkte vi hem och bytte häst till Farina. Vi hoppade idag. Eller red bommar, men ah. Hon var jätteduktig också ♥ Jag hoppade faktiskt, bara kanske 50 cm men för några veckor sen fick hon typ damp om hon bara såg ett hinder xD [överdrev liiiiite] Eftersom det är hoppträning imorgon gick hon inte så hårt idag.
Film kommer...


Sen hem igen och hämta William ♥ Ja, jag red William idag! Frida och Tove är i sälen så jag red han.
Han var bäst. Lite stel kanske, men det brukar han vara innan han kommit igång ordentligt.
Men det bästa av allt -  Racegalopp ♥ Fett roligt :D
Film kommer...




Kommentarer
Postat av: Mamma

Superduktiga idag Du och alla hästar! :-)

2012-03-03 @ 22:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0