Frida gästbloggar!

Hej alla Wilmas läsare!
Jag fick äran att gästblogga här på Wilmas blogg.
Nu tänker jag berätta lite om mig och minna ponnysar:)
Jag heter Frida Hellberg och har två egna ponnysar. En liten B-ponny och en stor C-ponny.
B-ponnyn heter Kaiser och är ett russ! C-ponnyn heter Mynta och är ett Newforset sto!
Mynta är nu sjuk:( Men vi hoppas på det allra bästa för Mynta <3
Mynta är den vita och Kaiser är den bruna!
Själv så har jag en blogg med min kompis Rebecca,
www.superryttarna.blogg.se
På våran blogg kan du se allt som händer på våra dagar,hur vi utveklas,massor med fina bilder och roliga inlägg:)

Det var det jag hade att skriva om, men det finns mycket mer på
www.superryttarna.blogg.se


// Frida på
http://superryttarna.blogg.se




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0