Mina träanre genom åren

Cecila Hansson

Jag har faktiskt tränat för henne 2009(?) med William. Det var på jullovet, sen passade det inte för oss så vi slutade. Men nu har hon kommit till örsta (RKK) Hon är en riktigt bra tränare. När man tränar för henne rider man inte så mycket på volt (bara om man måste för att t.ex fatta galopp) och det verkar Farina gilla. Hon är kanske van att bli riden på spåret i tyskland?
http://ceciliashasteri.se/
Ojj, vad långt det blev xD

(Cecila är den med rött, lockigt hår)
Åsa Eneroth:
Henne hoppar jag för. Hon är riktigt bra! Hon gör övningar som alla kan vara med på. Oavsätt om kan hoppar 30 eller 130. Ja, hon är jättebra!

Sen har jag tränat för, som jag inte tränar för nu:
Marii Eriksson

Det är hon som jag hoppar för. Hon är lugn och har passat jättebra till mig när William var inne i en trotsperiod.
Nu har det inte varit någon hoppträning på ett tag, jullov het enkelt! http://www.sörgårdensridskola.se

Erika "Ekan" Krönert
Henne har jag tränat för sen jag var typ 8. Hon är en tränare som passar alla åldrar. Sen ser hon väldigt fort vilken nivå man är på när man börjar träna för henne. www.stallerika.se


Lina Karlstad
Hon jobbade som ridlärare på folkatorp, men jag tränade privat för henne ett tag.
ingen bild

Madelene Johansson
Jobbade också som ridläare på folkatorp, men jag tränade privat för henne några gånger
ingen bild

Jill Nylander
Henne trände jag privat för ett tag. Hon var jättebra men sen flyttade hon :(
ingen bild

Cicci Brage:
Henne har jag bara tränat fär 2 gånger. Men dom två gångerna har det gått jättebra. Hon kommer med riktigt bra tips som funkar jättebra på Farina.

Lina Hägg:
Har ju ridit för henne 1 gång. Men jag tycker att hon var bra. Skulle absolut kunna träna för henne igen :)


Träning för Lina Hägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0