a have a reason to smile, because i have you ♥ [Bästa ponnysarna!]

Hej, idag var det träning för Cecilia.
Farina var GRYM ♥ och Victor var också GRYM ♥

I uppvärmningen var hon super fiin. Lugn och avslappnad, och i en fin form.
När träningen började skulle jag trava och lägga en volt. När jag "gick in i volten" skulle jag börja galoppera, så skulle jag galoppera och behålla ställninge och eftergiften sen när jag "gick ur volten" skulle jag sakta av till trav, och behållla ställningen och eftergiften. Hon var jätteduktig :D

Sen red jag igenom LB:1an. Hon var sjukt fin. Hoppas verkligen att hon är så på Lördag ! ♥
image description
Sen var det lillkillens tur. Vi gjorde mycket galopparbete. Gjorde som jag gjorde med Farina, men han skulle gå i en lugn galopp. Han är inte så stark än så han orkar inte riktigt. Men vi gjorde "stora framsteg" idag, om jag får säga det själv ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0