:D

Hej ! Idag var det sista dagen på Vårhoppet. Höll på att somna flera gånger^^ Kameran var med även idag. Men dom kommer imorgon.
Idag hade jag tänkt att Farina skulle vila. Men jag red ut på henne ändå :) Hon var riktigt fin. Har fått massor med insperation av alla 800 starter så nu ska det tränas ;)
Testade att fatta galopp från skitt några gånger. Det gick jättebra. Vägen var stenhård så det gick inte så bra att trava. Klättrade lite också i skogen.

Sen red jag ut på Tommen. Han är verkligen skitrolig att rida. I början är han lite stel och går som en kratta [hur nu krattor går^^] men när han blivit lite varm är han som en 6 åring nästan. Galopperade några gånger uppför backen.
Öronen framåt hela tiden :D Hade han varit några år yngre hade jag helt klart ridit mer på honom ♥
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0