Farina + Regn = ...

Hej. Idag var det ju bara liiite stressigt att hinna rida. Men det gick. Farina var dock inte rolig..Hon dummade sig bara. Inte hela ridpasset. Mest när jag skulle försöka trava.

Kunde inte jobba henne någonting i skritten! Grannen hade släppt ut sina får i hagen brevid ridbanan så det vrár ju mer intressant att kolla på. Började trava. Hopponny nummer 1  :p
Svårt att förklara. Men så fort jag försökte ta tag i henne blev hon typ sur, gjorde nått konstigt hopp rakt upp i luften och började typ tjura. Efter ett tag när jag i alla fall kunde skritta och jobba henne försökte jag igen. Då gick det lite bättre. Fast hon gjorde lite "Jag_kan_hoppa_rakt_upp_i_luften_hopp_så_kanske_jag_slipper_dig" men inte alls lika mycket som i början.

Åh, Jag älskar verkligen mitt lilla sto ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0