In summer

Den här sommaren ska jag tävla mycket ! Har redan varit ute på mer än vad jag tävlade hela förra året!..

Ungefär såhär kommer min sommar att se ut :)

2 Juni - DIV 3 dressyr FINAL, Laxå - LB:1 - Farina
6 Juni - DIV 3 hoppning FINAL, Viby - LD, LD+5 - Farina
20 Juni - Pay & Jump, Örebro Ryttarteam - 80, 90 cm - Farina
27 Juni  Pay 6 Jump, Örebro Ryttarteam - 80, 90 cm - Farina
[åker på en av dom]
20 - 22 Juli - Julihoppet, RKK - LC - Farina
23 - 24 Juli - Ridläger för Cecilia Hansson - Farina
28 Juli - Hopptävling, Lockenkil - LC - Farina
11 - 12 Augusti - Hoppträvling, Örebro Fältrittklubb - LD, LC eller LC, LB - Farina
1 september - Dressyr + DIV 2, Örebro Ryttarteam - LB:1 - Victor
15 September - Hopptävling, Örebro Ryttarteam - LC och kanske LB - Farina
9 September - Dressyr, RKK- LC:2, LB:1
[tror jag...] - Farina & Victor
29-30 September - Ungponnychampionat FINAL, Falkenberg - Victor
[om vi nu kommer dit]

Kommer inte åka på allt, men ungefär så kommef min sommar se ut :)




image description

Kommentarer
Postat av: Tove - Ponnyryttaren ♥

Varför avanmälde du dig från dressyrtävlingen med i Laxp med Victor? :(

2012-05-29 @ 16:12:45
URL: http://toveolssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0