it's true, i love you ♥

Hejsan ! Idag började jag med att mocka och fixa allt i stallet. Sen tog jag in Farina och fixade iordning henne.
Red bara i hagen idag. Hon var verkligen på hugget. Så när jag skrittat i kanske 5 minuter så skulle jag börja jobba henne hade jag tänkt. Ah, tjena - Galopp var det som gällde ! :D

När jag väl hade fått stopp på henne började jag att jobba henne lite i skritt. Skänkelvikningar, volter osv. Började trava och gjorde ungefär samma saker. Hon är så stel i höger [skrev vänster igår :p] så hon tyckte inte det var så jättekul att ställa sig. Men efter ett tag slappnade hon av mer och blev jättefin ♥

Sen tog jag lite galoppjobb. I vänster varv var hon så himla duktig. Galopperade jättelångsamt och i en väldigt fin form. Höger har hon lite svårare för. Vill inte riktigt släppa efter. Men hon var ändå ganska fin.
Sen hoppade jag lite hinder jag lagt upp. Haha, piiiiigg ponny där :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0