RESULTAT - PAY & RIDE - RKK

Hejsan. Först och främst, i'm so sorry for the bad update !



" Tävlingen" då.
Jag är riktigt nöjd idag. Hon var jätteduktig, även om jag red som en kratta...

LC:2: Okej, den kändes skitdåligt. Jag satt typ bara och drog i tyglarna :/ Hon var väldigt öppen i formen. Den stora missen var att hon bytte galopp när jag skulle sakta av..-.-..
Fick typ 150p, tror det var 57,??%. Trodde inte att det skulle vara så "bra". Det stog i alla fall att hon var "en fin ponny med mycket kapacitet men mycket energi" eller nåt :P

ungefär så där såg hon ut mesta dels av programet. Ibland var hon jättefin ♥

LB:1
Den här ritten var myyyyycket bättre! Även om det kunde ha gått bättre så är jag nöjd. Jag kom mer till ridning. Missen här var att det blev galopp i ökningen. Synd eftersom den blev så bra förutom galoppen. Där det skulle vara galopp var hon faktiskt jättefin. Lugn, och var faktiskt ganska fin i formen.
Slutade på typ 57, ??%. Är jättenöjd ^^ Det är bara att träna vidare :D



Kommentarer
Postat av: mamma

2012-05-03 @ 09:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0