RESULTAT - WITTVÅNG - FARINA OCH VICTOR ♥

Hej, nu är jag här igen. Idag var både Farina och Victor med...Red både LC:2 och LB:1 på båda. Aldrig mer kommer jag göra det ^^ Helt slut nu
VICTOR, LC:2:
På framridningen var han ganska fin faktiskt. Dock höll vi båda två på att dö av värme, ett kokande ridhus är väl inte min favorit :p

På banan var han segare än sirap, men det var ganska bra ändå, för nu red jag varenda steg! Hela programet gick bra, dock långsamt, Men jag är faktiskt nöjd med lilla pöjken ♥

Slutade på 53, 928%, helt okej då han knappt hade styrfart vissa stunder ♥


VICTOR, LB:1:

Red inte fram så länge, då det var ännu varmare i ridhuset. Kände mest igenom han lite.

På banan var han verkligen seg..Programet gick okej, är faktiskt nöjd ! :D
Slutade på 59, 566%. Hur surt som helst då man måste ha 60% eller mer för att få ett kval till ungponny. 1p till hade jag behövt -.-

Sen var det bara att fort sadla av och ställa in honom så vi kunde lasta ur Farina.

FARINA, LC:2:
Var lite osäker på om jag verkligen skulle vara med idag på henne, då hon var så "dum" igår..men jag red fram och hoppades på det bästa. Det gick bra en stund, sen började hon "dumma" sig igen. Men efter ett tag var han väldigt fin igen.

Hade inga förväntningar alls. Men det gick ganska bra. Domartornet var lite läskigt, men jag försökte så gott jag kunde.
Men hon var jätteduktig och gjorde inga konstiga hopp ! :D

Vi fick 49, 285%. Helt okej, första tävlingen likom :)

Hur söt får man vara ? ♥

FARINA, LB:1:
Red bara fram i typ 5 minuter, då det var så nära inpå LCn.

Inne på banan var hon såå himla fin. Red med ett léende på läpparna hela programet :D Hon var verkligen jättefin, tyckte jag. Visst, lite öppen i formen ibland, men jag är jättenöjd.

Slutade på 52, 728%


Gillar slutkommentaren i LBn på Farina
,"En fantastisk fin ponny med alla förutsättningar att utvecklas, härlig energi, utstrålning och rätt byggd"

bilderna är oredigerade...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0