she's hotter than fire ♥

Hej! Idag var det Cecilia Träning. Ibland gick det bra. Ibland var hon liiite spänd.


Började med att fylla på vatten i hagen. Nu när det är så varmt går det åt en hel del. Sen tog jag in henne och borstade av henne innan jag la på alla saker. Sen bar det av mot Örsta.


På framridnineg varvade jag lite skritt och trav eftersom det var så varmt. När träningen började jobbade vi i traven på att hin skulle ta min skänkel. Red en volt på varje sida för att få henne lösgjord. Hon var ganska ofucuserad i början. Men i slutet var hon grymt fin ♥ Vi gjorde samma övning i galoppen. I höger har hon lite svårare. Så hon försöker springa ifrån arbetet lite. Men i vänster varv var hon jättefin ♥

När vi kom hem badade vi faktsikt henne för hon var väldigt svettig. Tror hon gillade det^^ Men såklart var det första att göra när hon kom ut i hagen att rulla sig...♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0