you're amazing ♥

Ledsen att jag inte bloggade nått igår kväll. Men min klass hade disco.

Men igår så åkte vi ner till Örsta för att hoppa lite. När vi kom ner dit började det såklart att spöregna. Så vi värmde upp i ridhuset. Sen slutade det och vi kunde gå ut och hoppa.

Uppvärmningen gick bra. Hon gjorde sånna här konstiga hopp igen -.- Men efter ett tag gav hon sig. Tog med skritt, trav och galopp så hon blev varm.
'
Eftersom det hade regnat så var banan jätetung. Men vi tog några språng i alla fall. Hoppade en mur med en bom över. Usch, det kändes skithögt ^^ Men min fina tjej hoppar allt ♥ Sen hoppade vi en oxer med en vattenmatta under. Nu taggar vi hallsberg :D♥

Men innan jag red Farina så red jag ut på Victor. Piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiigg var bara förnamnet xD

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja :)

2012-05-13 @ 06:10:35
URL: http://gemes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0